Marketing a prodejní dovednosti

Zpět na "Marketing a prodejní dovednosti"

1-denní

Udělejte si průzkum trhu sami

Průzkum trhu by měl být jako dobrá investice - návratný, efektivní a smysluplný.

Cílová skupina

  • všichni, kdo mají ve firmách na starosti informace o trhu, konkurenci, zákaznících
  • majitelé firem, podnikatelé
  • obchodní a marketingoví specialisté malých a středních firem
  • zájemci o využívání market inteligence ve firmách

Cíl

  • Seznámit účastníky s principy a efektivním využitím průzkumů trhu v podnikové praxi
  • Poznat  klasické i nové metody průzkumu trhu jako získávání informací o trhu a zákaznících
  • Využívat průzkum trhu jako investici do podnikání
  • Na případových studiích a příkladech si ukázat, jak postupovat při realizaci vlastních průzkumů

Harmonogram:  9:00 až 12:00 výuka a trénink, 12:00 až 13:00 polední přestávka, 13:00 až 16:00 výuka a trénink, dopoledne i odpoledne občerstvení na místě.

Vstupní předpoklady účastníka:

Základní orientace v marketingu

Lektor
Vzdělání
  • VŠE Praha
Praxe
  • Marketingová akademie
  • Středoevropském institutu reklamní tvorby (CEAAI)
  • pedagog v oblasti marketingu na ČVUT
  • lektorka TIMING Praha
Publikace
  • Odborné články v prestižních časopisech
Aktivity
  • marketingová manažerka ve velkých zahraničních společnostech a konzultačních
  • firmách
  • lektorka marketingu ve firmách
  • osobní lektorka marketingu
Cena

Standardní cena: 4 000 Kč


Zpět na "Marketing a prodejní dovednosti"