Zpět na "Marketing a prodejní dovednosti"
1-denní
Udělejte si průzkum trhu sami
Průzkum trhu by měl být jako dobrá investice - návratný, efektivní a smysluplný.
Cílová skupina
- všichni, kdo mají ve firmách na starosti informace o trhu, konkurenci, zákaznících
- majitelé firem, podnikatelé
- obchodní a marketingoví specialisté malých a středních firem
- zájemci o využívání market inteligence ve firmách
Cíl
- Seznámit účastníky s principy a efektivním využitím průzkumů trhu v podnikové praxi
- Poznat klasické i nové metody průzkumu trhu jako získávání informací o trhu a zákaznících
- Využívat průzkum trhu jako investici do podnikání
- Na případových studiích a příkladech si ukázat, jak postupovat při realizaci vlastních průzkumů
Harmonogram: 9:00 až 12:00 výuka a trénink, 12:00 až 13:00 polední přestávka, 13:00 až 16:00 výuka a trénink, dopoledne i odpoledne občerstvení na místě.
Vstupní předpoklady účastníka:
Základní orientace v marketingu
Lektor
Vzdělání
- VŠE Praha
Praxe
- Marketingová akademie
- Středoevropském institutu reklamní tvorby (CEAAI)
- pedagog v oblasti marketingu na ČVUT
- lektorka TIMING Praha
Publikace
- Odborné články v prestižních časopisech
Aktivity
- marketingová manažerka ve velkých zahraničních společnostech a konzultačních firmách
- lektorka marketingu ve firmách
- osobní lektorka marketingu
Cena
Standardní cena: 4 000 Kč