Marketing

Zpět na "Marketing"

1-denní

Marketing, reklama a podpora prodeje I.

Motto: Vytvořte produkt, neřekněte o něm nikomu a umřete hlady…

Cílová skupina

  • majitelé firem 
  • podnikatelé
  • obchodní a marketingoví manažeři malých a středních firem
  • poradci a specialisté marketing managementu v agenturách
  • další zájemci o aplikovaný marketing pro malé a střední podniky.

Cíl

  • vybrat to nejdůležitější z marketingové komunikace, propagace a reklamy, co potřebuje vědět a umět podnikatel nebo manažer, který chce zavést, rozvinout nebo zdokonalit marketingové řízení své firmy
  • podat základní přehled o tradičních i moderních formách oslovení a získání zákazníků
  • pomoci s výběrem vhodných forem reklamy a podpory prodeje jako nástrojů marketingové komunikace a využití jejich možností při cílení na zákazníky 
  • vyzkoušet si řešení vlastní případové studie (možnost individuálních konzultací).

Program

  • Marketingový kontext pro reklamu a podporu prodeje
  • Cesta k cílovému trhu -  nalezení a oslovení zákazníků 
  • Kde, jak a čím začíná úspěšná reklamní a komunikační  kampaň? 
  • Co je reklama a jak ji správně využít
  • Kolik podob má podpora prodeje a kdy je efektivní
  • Co reklama a podpora prodeje dokáže (a co nedokáže)
  • Zásady tvorby reklamních prostředků a materiálů, nejčastější chyby 
  • Aktuální a budoucí trendy – moderní formy oslovení
  • Případové studie a cvičení
Lektor
Vzdělání
  • VŠE Praha
Praxe
  • Marketingová akademie
  • Středoevropském institutu reklamní tvorby (CEAAI)
  • pedagog v oblasti marketingu na ČVUT
  • lektorka TIMING Praha
Publikace
  • Odborné články v prestižních časopisech
Aktivity
  • marketingová manažerka ve velkých zahraničních společnostech a konzultačních
  • firmách
  • lektorka marketingu ve firmách
  • osobní lektorka marketingu
Místo

Není-li dohodnuto jinak, koná se kurz na adrese:
Palác YMCA, Na Poříčí 12, 115 30 Praha 1 (blízko Náměstí Republiky)

Cena

Standardní cena: 3 600 Kč


Zpět na "Marketing"