Zpět na "Marketing a prodejní dovednosti"
2-denní
Marketing pro úspěšné podnikání
Cílová skupina
- živnostníci, podnikatelé, majitelé firem
- manažeři obchodu a marketingu, marketéři firem, kteří typicky mají na starosti marketing celé společnosti
- specialisté marketingu a podpory prodeje
- poradci a experti marketing managementu v agenturách
Cíl
- poskytnout ucelený pohled na praktické řízení marketingu ve firmě, zasadit praktické znalosti marketingu do širšího kontextu
- umožnit hlubší analýzu současné úrovně řízení marketingu ve firmě
- posoudit vhodnost metod a marketingových aktuálních konceptů ve firmě
- nabídnout možnosti, jak aktivovat marketingové myšlení celé firmy a využívat moderní trendy
- najít nové kombinace marketingových nástrojů a tím zvýšit marketingovou výkonnost (efektivity vynaložených nákladů)
- získat znalosti pro optimální výběr marketingových nástrojů
- využít praktická cvičení k aplikaci poznatků do praxe, vyzkoušet si řešení vlastní případové studie.
Harmonogram: 9:00 až 12:00 výuka a trénink, 12:00 až 13:00 polední přestávka, 13:00 až 16:00 výuka a trénink, dopoledne i odpoledne občerstvení na místě.
Program
- Marketing jako metoda řízení i způsob myšlení
- Cesty řízení marketingu ve firmě
- Nové marketingové trendy
- Přehled klasických i nových marketingových nástrojů a jak je optimálně využít
- Aplikace principů marketingu v různých typech firem a trhů
- Jak marketing zdokonalit a zefektivnit
- Případové studie a cvičení, testy, workshop, individuální konzultace projektů.
Lektor
Vzdělání
- VŠE Praha
Praxe
- Marketingová akademie
- Středoevropském institutu reklamní tvorby (CEAAI)
- pedagog v oblasti marketingu na ČVUT
- lektorka TIMING Praha
Publikace
- Odborné články v prestižních časopisech
Aktivity
- marketingová manažerka ve velkých zahraničních společnostech a konzultačních firmách
- lektorka marketingu ve firmách
- osobní lektorka marketingu
Cena
Standardní cena: 7 200 Kč
Cena je konečná, nejsme plátci DPH