Zpět na "Marketing a prodejní dovednosti"
1-denní
Marketing při startu nebo restartu podnikání
Motto: Marketing se dá přirovnat k rozdělávání ohně. I s dobrým podpalovačem trvá chvíli, než se třísky rozhoří natolik, abyste mohli přiložit polena...
Cílová skupina
- Začínající podnikatelé
- Podnikatelé se zájmem o růst svých firem
- Ti kdo uvažují o restartu podnikání
- Ti kdo podnikají a chtějí si rozšířit své znalosti marketingu
Cíl
- Podat základní přehled o teorii a praxi marketingu, marketingových krocích a činnostech tvořících základ podnikání
- Poskytnout potřebné know-how pro vytvoření marketingové náplně podnikatelského plánu
- Upozornit na časté chyby v oblasti marketingu spojené se startem a restartem podnikání
- Vyzkoušet si řešení vlastní případové studie.
Harmonogram: 9:00 až 12:00 výuka a trénink, 12:00 až 13:00 polední přestávka, 13:00 až 16:00 výuka a trénink, dopoledne i odpoledne občerstvení na místě.
Program
- Co je marketing a proč se jím při podnikání zabývat
- Marketingový kontext pro start a restart podnikání
- Víte, kam směřujete, co a komu chcete prodávat, kdo jsou vaši konkurenti, jakou zvolíte strategii a jak oslovíte své zákazníky?
- Varianty a možnosti sestavení podnikatelského, resp. marketingového plánu - doporučený postup tvorby
- Nejčastější marketingové chyby při startu nebo restartu podnikání a jak se jich vyvarovat
- Případové studie a cvičení.
Lektor
Vzdělání
- VŠE Praha
Praxe
- Marketingová akademie
- Středoevropském institutu reklamní tvorby (CEAAI)
- pedagog v oblasti marketingu na ČVUT
- lektorka TIMING Praha
Publikace
- Odborné články v prestižních časopisech
Aktivity
- marketingová manažerka ve velkých zahraničních společnostech a konzultačních firmách
- lektorka marketingu ve firmách
- osobní lektorka marketingu
Cena
Standardní cena: 3 600 Kč
cena cena cena