Marketing a prodejní dovednosti

Zpět na "Marketing a prodejní dovednosti"

 Interaktivní 1-denní

Marketing, reklama a podpora prodeje II.

Cílová skupina

  • majitelé firem, podnikatelé v oborech s převažujícími službami
  • obchodní a marketingoví manažeři malých a středních firem
  • poradci a experti marketing managementu v agenturách
  • další zájemci o aplikovaný marketing pro malé a střední podniky
  • komunikační a propagační specialisté ve firmách s převažujícími službami

Cíl

  • zasadit praktické znalosti marketingu do širšího kontextu a rámce v oboru služeb
  • rozvinout znalosti z marketingové komunikace, propagace a reklamy, získané v dřívější teoretické průpravě a v praxi s cílem zavést, rozvinout nebo zdokonalit marketingové řízení firmy
  • rozšířit přehled o tradičních i moderních formách oslovení a získání zákazníků
  • získat znalosti pro optimální výběr marketingových nástrojů
  • využít praktická cvičení k aplikaci poznatků do praxe
  • vyzkoušet si řešení vlastní případové studie (možnost individuálních konzultací).

Harmonogram:  9:00 až 12:00 výuka a trénink, 12:00 až 13:00 polední přestávka, 13:00 až 16:00 výuka a trénink, dopoledne i odpoledne občerstvení na místě.

Program

  • Možnosti a omezení současného marketingu
  • Specifika marketingu ve službách nebo v oborech s převažujícími službami
  • Marketingové a komunikační cíle ve službách, marketingový kontext pro komunikaci - reklamu a podporu prodeje
  • Nalezení a oslovení zákazníků – cílený marketing
  • Marketingové nástroje ve službách, současné trendy, využití, výhody a nevýhody
  • Jak propagovat služby?
  • Případové studie a cvičení
  • Praktická aplikační cvičení – individuální projekty
Lektor
Vzdělání
  • VŠE Praha
Praxe
  • Marketingová akademie
  • Středoevropském institutu reklamní tvorby (CEAAI)
  • pedagog v oblasti marketingu na ČVUT
  • lektorka TIMING Praha
Publikace
  • Odborné články v prestižních časopisech
Aktivity
  • marketingová manažerka ve velkých zahraničních společnostech a konzultačních
  • firmách
  • lektorka marketingu ve firmách
  • osobní lektorka marketingu
Cena

Standardní cena: 3 600 Kč

Množstevní a jiné slevy viz odkaz Jak získat slevy

Zpět na "Marketing a prodejní dovednosti"