Marketing a prodejní dovednosti

Zpět na "Marketing a prodejní dovednosti"

2-denní

Marketing pro úspěšné podnikání

Cílová skupina

  • živnostníci, podnikatelé, majitelé firem
  • manažeři obchodu a marketingu, marketéři firem, kteří typicky mají na starosti marketing celé společnosti
  • specialisté marketingu a podpory prodeje
  • poradci a experti marketing managementu v agenturách

Cíl

  • poskytnout ucelený pohled na praktické řízení marketingu ve firmě, zasadit praktické znalosti marketingu do širšího kontextu
  • umožnit hlubší analýzu současné úrovně řízení marketingu ve firmě
  • posoudit vhodnost metod a marketingových aktuálních konceptů ve firmě
  • nabídnout možnosti, jak aktivovat marketingové myšlení celé firmy a využívat moderní trendy
  • najít nové kombinace marketingových nástrojů a tím zvýšit marketingovou výkonnost (efektivity vynaložených nákladů)
  • získat znalosti pro optimální výběr marketingových nástrojů
  • využít praktická cvičení k aplikaci poznatků do praxe, vyzkoušet si řešení vlastní případové studie.

Harmonogram:  9:00 až 12:00 výuka a trénink, 12:00 až 13:00 polední přestávka, 13:00 až 16:00 výuka a trénink, dopoledne i odpoledne občerstvení na místě.

Program

  • Marketing jako metoda řízení i způsob myšlení
  • Cesty řízení marketingu ve firmě
  • Nové marketingové trendy
  • Přehled klasických i nových marketingových nástrojů a jak je optimálně využít
  • Aplikace principů marketingu v různých typech firem a trhů
  • Jak marketing zdokonalit a zefektivnit
  • Případové studie a cvičení, testy, workshop, individuální konzultace projektů.
Lektor
Vzdělání
  • VŠE Praha
Praxe
  • Marketingová akademie
  • Středoevropském institutu reklamní tvorby (CEAAI)
  • pedagog v oblasti marketingu na ČVUT
  • lektorka TIMING Praha
Publikace
  • Odborné články v prestižních časopisech
Aktivity
  • marketingová manažerka ve velkých zahraničních společnostech a konzultačních
  • firmách
  • lektorka marketingu ve firmách
  • osobní lektorka marketingu
Cena

Standardní cena: 7 200 Kč

Cena je konečná, nejsme plátci DPH

Zpět na "Marketing a prodejní dovednosti"