Manažerské kurzy

Zpět na "Manažerské kurzy"

půldenní

Řízení změn

Cílová skupina

  • majitelé firem, vedení úřadů a dalších organizací,
  • manažeři na všech pozicích,
  • personalisté.

Cíl

Seznámit se s praktickými postupy a metodami změnového managementu a vyzkoušet si je v modelových situacích. ŘÍZENÍ ZMĚN SE MUSÍ STÁT PRIORITOU MANAŽERŮ NA VŠECH ÚROVNÍCH.

Také se ve vaší organizaci potýkáte s problémy při zavádění změn? Není divu, žijeme v prostředí, které se neustále mění. Změna je nutným předpokladem stability i adaptability.

Lidé se ovšem zcela přirozeně změnám brání. Navíc, při přípravě změn nebývá dostatečná pozornost věnována prevenci rizik ohrožujících jejich průběh a výsledky. Rizikem je i fakt, že změny nikdy neprobíhají izolovaně.

Neblahými následky nepodařených změn jsou především:

  • finanční ztráty, ztráty času,
  • nesplnění záměrů, projektů,
  • zvýšené výdaje na přípravu a realizaci nových projektů,
  • selhání procesů, nedodržení termínů, ztráty zákazníků,
  • pokles motivace, pracovní morálky,
  • narušení týmové spolupráce atd.

A naopak: každá vydařená změna zlepší postoje zaměstnanců k dané organizaci i ke změnám příštím.

Principy změnového managementu (change management) poskytují praktické a užitečné návody pro přípravu a zavádění změn, postupy jak překonávat odpor ke změnám, jak předcházet změnovým rizikům, ať už provozním, personálním nebo zákaznickým, jak se bránit zlodějům času, jak vést projektové a realizační týmy.

Nabízíme vám odbornou pomoc formou interaktivních workshopů na míru, určených zejména pro vaše

  • manažery, podílející se na vedení lidí při změnách,
  • vedoucí projektových týmů,
  • „agenty změn“  - pracovníky, kteří přebírají odpovědnost za prosazování změn a podporu změnových procesů. 

Harmonogram:  9:00 až 12:00 úvod od problematiky, ukázka výuky a tréninku, občerstvení na místě.  

Program

  • jak vést lidi a týmy ve fázích přípravy a realizace změn,
  • jak s předstihem  odhalovat nedostatky v pracovních procesech a činnostech, rozpoznávat příčiny problémů a účinně jim předcházet,
  • jak navrhovat nápravná a preventivní opatření, jak minimalizovat negativní dopady vzniklých problémů,
  • jak průběžně optimalizovat podmínky a předpoklady, aby nedocházelo ke zbytečným ztrátám,
  • jak zvyšovat motivaci zapojovat se do změn - překonávat odpor ke změnám,
  • jak zlepšovat týmovou komunikaci a spolupráci,
  • jak se efektivně bránit zbytečným ztrátám času.
Lektor
Vzdělání
  • ČVUT PRAHA - Fakulta strojního inženýrství
  • Filosofická fakulta UK, obor psychologie
  • 4 semestrové postgraduální studium angličtiny
Praxe
  • VÚ bezpečnosti práce v Praze
  • poradenská agentura PREP PRAHA
  • pracovní pobyty a stáže v Anglii a Německu
Publikace

Autor a spoluautor několika knih, VŠ učebnic a desítek odborných článků.

Aktivity
  • procesní řízení
  • řízení a rozvoj lidských zdrojů
  • optimalizace organizační struktury,
  • rozvoj týmových schopností a procesů,
  • znalostní management,
  • firemní kultura, komunikace, motivace, spolehlivost lidského činitele, sdílení znalostí,
  • management kvality,
  • změnový management,
  • bezpečnostní management a prevence pracovních a zdravotních rizik.
Cena

Standardní cena: 2 000 Kč


Zpět na "Manažerské kurzy"